دست نوشت های یک نویسنده

  • ۰
  • ۰

متحوّل کننده های تیپ چهار شخصیتی اینیاگرام

اینیاگرام

 1- من اکنون رها می­کنم

تمایل به خشم و حمله بر علیه خودم را.

 ٢- من اکنون رها می­کنم ایناگرام

نفرت از خود، و تحقیر خود را.

 ۳- من اکنون رها می­کنم

تمام احساسات ناامیدی و یأس را.

 ۴- من اکنون رها می­کنم

تمام اعمال و افکار تخریبی بر علیه خود را.

 ۵- من اکنون رها می­کنم

این احساس را که من ناتوان و فاقد صلاحیت هستم.

 ۶- من اکنون رها می­کنم

این ترس را که من غیر مهم و دوست نداشتنی هستم.

 ۷- من اکنون رها می­کنم اینیاگرام

احساس شرم آور بودن و عدم درک از سوی دیگران را.

 ۸- من اکنون رها می­کنم

پریشان خاطر، خسته و در خود فرورفته بودن را.

 ۹- من اکنون رها می­کنم

این احساس را که مردم همیشه به من پشت پا می­زنند و مرا تنها می­گذارند.

 ۱۰- من اکنون رها می­کنم

تمام انتظارات غیر­واقعی از خود و دیگران را.

11- من اکنون رها می­کنم

تمام ادعاهایی که باید با من متفاوت رفتار شود.

 ۱۲- من اکنون رها می­کنم

غرق شدن کامل در احساسات و رفتار خودم را.

 ۱۳- من اکنون رها می­کنم اناگرام 

تمام مشکوک بودن به خود و ضعف عاطفی خود را.

 ۱۴- من اکنون رها می­کنم

تمایل به محافظت از خود را با دوری کردن از دیگران.

 ۱۵- من اکنون رها می­کنم

تمام آرزوها و حسرتهای رمانتیک و بیهوده­ی خود را انیاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی