دست نوشت های یک نویسنده

  • ۰
  • ۰

متحول کننده­ های تیپ  پنج شخصیتی اینیاگرام

اناگرام

1- من اکنون رها می کنم اناگرام 

تمام باورهای ترسناک بودن دنیای پیرامون خود را.

٢- من اکنون رها می­کنم

تمام احساس­های خود از ناتوان بودن و نا امید بودن را.

 ٣- من اکنون رها می­کنم

ترس خود از مورد تجاوز قرار گرفتن و پایمال شدن از سوی دیگران را. 

۴- من اکنون رها می­کنم

خیالبافی­های تاریک و ویرانگر خود را.

۵- من اکنون رها می­کنم

منزوی کردن خودم را با طرد کردن دیگران.

 ۶- من اکنون رها می­کنم

این باور را که هیچ کس قابل اعتماد نیست.

۷- من اکنون رها می­کنم

تمایل به دشمن فرض کردن دیگران را و تمایل به برهم زدن انیاگرام آرامش دیگران را .

۸- من اکنون رها می­کنم

عیب­جویی کردن و محقر دیدن کارهای معمولی دیگران را.

9- من اکنون رها می­کنم

 این ترس را که دیگران مرا مورد استثمار قرار خواهند داد.

10- من اکنون رها می­کنم

این احساس را که من با زندگی غیر متجانس هستم. 

۱۱- من اکنون رها می­کنم

مرموز بودن و پنهان شدن از دیگران را. 

۱۲- من اکنون رها می­کنم

به تعویق انداختن نیازهای عاطفی خودم را. 

۱۳- من اکنون رها می­کنم

نادیده گرفتن سلامتی جسمی و ظاهری خودم را.

۱۴- من اکنون رها می­کنم

آشفتگی و بی قراری ذهن خودم را.

۱۵. من اکنون رها می­کنم ایناگرام

این احساس را که من همیشه نیاز دارم قبل از اینکه هر کاری را انجام بدهم خیلی بایدبدانم.

۱۶- من اکنون رها میکنم

دوری کردن از زندگی را با فرار کردن به مشغولیات ذهنی خودم.

۱۷- من اکنون تصدیق می­کنم

که من در امن و امان هستم و مشغول واقعیات زندگی خودم می­باشم اینیاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی